.

משפחת סיירת צנחנים היקרה,

ביום רביעי ה14.07 אחרי טקס מכובד במעמד מפקד החטיבה, נציגי המשפחות השכולות והעמותה, בוגרים ולוחמי הסיירת נטלתי את הפיקוד על היחידה מחברי רס״ן אליהו אסבן שמילא תפקיד זה בהצטיינות בשנתיים האחרונות.

קצת עליי – אריאל בן משה, בן 26, במקור ממעלות בצפון וכרגע גר בחיפה. למדתי בפנימייה הצבאית בריאלי בחיפה והתגייסתי לגדוד 202 בנובמבר 2013, ביצעתי את כל תפקידי הפיקוד שלי על לוחמים החל ממפקד כיתה דרך מפקד צוות צלפים ועד מפקד פלוגה ותיקה.

בוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ובשנה האחרונה מפקד פלוגה בגדוד ׳גפן׳ – ההשלמה החילית של קורס הקצינים. שמח מאוד להיות כאן.

סיירת צנחנים הייתה, עודנה ועליה להמשיך ולהיות חוד החנית הצה״לית ככלל והחטיבתית כפרט, להוות יחידת מופת בעלת סטנדרט ביצוע, יחידה התקפית ויוזמת הפורצת תקרות זכוכית ונשענת על רמה מקצועית גבוהה ונכונות לעבוד קשה, ללמוד ולהשתפר.

היחידה בימים אלו מהווה עתודה אוגדתית עבור אוגדת איו״ש ומבלה את מרבית לילותיה בפעילויות מבצעיות בגזרות השונות תוך חתירה למגע ולעשייה, אנו לא ננוח על זרי הדפנה ונתייצב לפני קריאה בכל זירה וגזרה בה נוכל לסייע בהגנה על ההתיישבות ובפתרון בעיות מבצעיות.

בתקופה זו נשאף להעמיק את מוכנותנו למלחמה בכשירויות הפרט והצוות ונקפיד להזכיר לעצמנו שתרחישי הייחוס הינם שונים ומגוונים ולא מסתכמים רק בגבולות הקו הירוק ועלינו לעבוד לילות כימים בכדי להגיע מוכנים לשעת פקודה.

במקביל לעיסוקים אלו נחתור להעמיק את איכות וטיב הקשר עם המסורת והמורשת עליהן אנו נשענים החל מלמידה אודות הלקחים המקצועיים ממבצעי היחידה, דרך שיחות ואימונים עם הבוגרים וכלה בקשר ההכרחי והמיוחד עם משפחתנו השנייה – משפחות חללי היחידה זאת מתוך הכבוד וההערכה לקודמינו אך בעיקר מתוך הבנה עמוקה שגובה הצמרת תלוי קשר ישיר בעומק השורשים.

בתקווה ובאמונה שאעמוד ונעמוד בנעליים הגדולות שהושארו לנו ובברכת בריאות והצלחה לכולנו.

אריאל בן משה,

מפקד סיירת צנחנים.